رویه ارسال سفارشات


ساعات پاسخگویی فروشگاه

روزهای کاری دفتر فروشگاه اینترنتی گالری بانوان ابریشم به جهت پاسخ‌گویی، پیگیری و پشتیبانی سفارشات از شنبه تا پنجشنبه (به استثنای تعطیلات عمومی در ایران) از ساعت 10 تا  19 است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات رسمی پردازش می‌‏شوند.

کلیه سفارشات از طریق مراحل ثبت نام کاربر، انتخاب کالا, اضافه کردن به سبد خرید,مشاهده سبد خرید و ثبت سفارش، ورود اطلاعات ارسال و پرداخت نهایی ثبت شده و سپس وارد مراحل پردازش و ارسال کالا خواهد شد.

روش های پرداخت

امکان لغو سفارشات ثبت شده، تغییر رنگ و سایز وجود ندارد چون ما در فروشگاه دریم مد تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که محصولات در بهترین شرایط بهداشتی به دست خریداران آن برسد. به همین دلیل برای حفظ بهداشت و سلامتی شما عزیزان امکان برگشت کالاها وجود ندارد.

دو روش پرداخت در سایت وجود دارد:

  • پرداخت از طریق درگاه زرین پال(که مستلزم داشتن رمز دوم اینترنتی می باشد.)
  • پرداخت از طریق کارت به کارت(مستقیم به حساب مدیریت فروشگاه)

بعد از ثبت سفارش می‌توان سفارش را تغییر داد؟

 پس از تایید نهایی سفارش و کسر موجودی کالا، کاربران امکان لغو سفارش را نخواهند داشت. حق لغو و استرداد وجه سفارش به هر دلیلی (ازجمله اتمام موجودی کالا و…) برای فروشگاه گالری بانوان ابریشم محفوظ می‌باشد.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید، مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری یا دلایل فنی مربوط به زیرساخت اینترنت، مبلغ پرداخت شده طی 72ساعت کاری طبق اطلاع به مشتری گرامی عودت خواهد شد.

سفارشات چه روزهایی ارسال می‌شوند و چند روز بعد به دستمان می رسد؟

  • ارسال سفارشات فقط در روزهای زوج می باشد.  
  • کلیه ی سفارشات در صورت واریز وجه ثبت شده و در مرحله ی آماده سازی و ارسال قرار خواهند گرفت.
  •  در مرحله ی آماده سازی، سفارشات شما بسته بندی و تحویل پست می شوند که این پروسه ممکن است یک تا دو روز کاری زمان ببرد.
  • برای همشهریان عزیز (مشهد) به دلیل تسریع در تحویل,ارسال با پیک انجام می شود و هزینه ارسال را به صورت پس کرایه در زمان تحویل به پیک پرداخت می شود.
  • زمان تقریبی تحویل سفارشات ارسالی توسط پست پیشتاز طبق اعلام شرکت پست، بین 3 تا 5 روز کاری می باشد.
  •     
  • هزینه ارسال پست پیشتاز 45 هزار تومان می باشد.
  • ارسال رایگان: برای سفارشات بالای 1/200 میلیون تومان
  • مهم: سفارشات ثبت شده در زمان فروش فوق العاده‌ ( حراجی ها و جشنواره ها ) با تاخیر 1 الی 4 روز کاری تحویل پست خواهند شد.

چگونه سفارشات خود را پیگیری کنیم؟

  • کد رهگیری برای مشتری پیامک خواهد شد و همچنین در پروفایل کاربری خود در قسمت سفارش مربوطه, می توانید آن را ببینید.
  • شما برای پیگیری سفارش خود کافی است به آدرس https://tracking.post.ir  مراجعه کرده و کد رهگیری خود را وارد کنید تا از وضعیت سفارش خود آگاه شوید.
  •  سفارشات ثبت شده از شهر مشهد تحویل پست می شوند.  
  • زمان تحویل بسته از سمت پست به مشتری با توجه به شرایط خاص شرکت پست و مسافت بین شهر ها متغییر می باشد.  
  • هرگونه دیرکرد از طرف پست خارج از عهده و دسترسی ما می باشد چرا که هیچگونه دسترسی به مراحل پستی را نداریم.  

ما تا تحویل سفارش زیبای شما در کنار شما خواهیم بود، به این منظور همیشه می توانید با پشتیبانی در واتس آپ و  صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.


موردی برای نمایش وجود ندارد.