مرجوعی و تعویض
شرایط مرجوع و تعویض
محصولات لباس زیر و لباس خواب همانطور که شما هم میدانید بدلایل مسائل بهداشتی قابل برگشت، تعویض و یا عودت نمی باشند.توضیحات لازم برای انتخاب و خرید هر چه راحت تر و ساده تر شما، اعم از جزئیات هر محصول و توضیح کلی سایز برای هر محصول درج شده است و البته رنگبندی محصولات در تصاویر مربوطه قابل مشاهده می باشد.
لذا دقت لازم را در خرید خود داشته باشید چرا که سفارش ثبت شده قابل تغییر، تعویض و یا لغو نمی باشد. این موضوع بدلیل مسايل حسابداری و مالیاتی این فروشگاه می باشد.اما موضوع برگشت سفارش تنها در دو صورت انجام میگردد:
- محصول خریداری شده و دریافت شده توسط مشتری دارای ایرادی باشد که این اشتباه توسط تیم ما رخ داده است. ( این ایراد شامل لک و دوخت محصول می باشد)
- محصول خریداری شده توسط مشتری با محصول دریافتی از طرف ایشان مغایرت داشته باشد. ( این مغایرت شامل طرح و یا رنگ محصول می باشد )
نکته مهم: مغایرت و یا ایراد پیش آمده در سفارش، باید تا 24 ساعت بعد از دریافت بسته به ما اطلاع داده شود، در غیر اینصورت امکان تعویض و برگشت به هیچ عنوان وجود ندارد.قابل ذکر است که تمامی محصولات فروشی ابتدا از نظر سلامت بصورت کامل از مرحله ی کنترل کیفی عبور کرده و سپس وارد پروسه ی فروش می شوند؛ لذا امکان ارسال محصول ایراد دار بدون اطلاع مشتری گرامی وجود ندارد.
نکته: همانطور که شما هم می دانید هر پروسه ی انسانی شامل خطاهای اجتناب ناپذیری می باشد که این امر در کنترل کیفی محصولات نیز وجود دارد، اما ما همواره سعی داریم خطاهای این چنینی نزدیک به صفر باشند و در صورت رخ دادن هر اشتباهی از طرف تیم ما; مسئولیت خود را پذیرفته و مشکل پیش آمده را رفع و جبران می کنیم.
رویه ی برگشت محصول اشتباه و یا ایراد دار
پس از هماهنگی های لازم از طریق تماس با گالری بانوان ابریشم، و یا پشتیبانی واتس آپ و یا اینستاگرام، محصول اشتباه و یا ایراد دار را توسط شرکت پست به ادرس انبار گالری بانوان ابریشم که طی هماهنگی دریافت کرده اید، ارسال می کنید.
پس از دریافت و بررسی محصول توسط ما، هزینه برگشت پستی کالا به شماره کارت بانکی دریافت شده از مشتری گرامی، بلافاصله واریز می گردد.ما نسبت به وظایف خود در قبال مشتریانمان اگاهیم و احترام بسیاری برای اعتماد مشتریان عزیزمان قائلیم تا با خیال راحت خریدشان را انجام دهند؛
نکته مهم: لطفا هر سفارشی را که خرید و ثبت می کنید، پس از دریافت از مامور پستی و باز کردن بسته ی پستی، درست بودن اقلام سفارشتان را از نظر تعداد، کد محصول درج شده روی پک محصول و رنگ محصول دریافت شده با اکانت و قسمت سفارش هایتان مطابقت داده و چک بفرمایید.
تعویض یا بازپسگیری محصولاتی که در جشنوارهها یا با هر گونه تخفیف و پیشنهاد ویژه خریداری شدهاند، تنها در صورتی که اشتباهی در ارسال سفارش مشتری مانند طرح و یا رنگ و یا نوع محصول خریداری شده توسط مشتری؛ از طرف تیم بسته بندی رخ داده باشد، امکان پذیر است در غیر اینصورت در صورت انصراف یا پشیمانی از خرید امکان استرداد و بازپسگیری محصول وجود ندارد. هزینه مرجوعی و یا هزینه ارسال در صورت اشتباه رخ داده از سمت ما؛ بعهده این فروشگاه خواهد بود.